دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم
دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم

صلوات


پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:

 

کسی که در نوشته ای صلوات بر من را بنویسد،

 

تا زمانی که نام من در آن نوشته باشد 

 

فرشتگان برای او استغفار می کنند.

 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 

جایگاه هرفرد

بزغاله ای 
روی پشت بام بود 
و به شیری که از پایین عبور
 می کرد ناسزا گفت.
شیر گفت : 
این تو نیستی که به من ناسزا
 می گوید ، 
بلکه جایگاه توست
 که به من ناسزا می گوید.
 بعضی ها از خود هیچ ندارند 
 هیچند و ترسو 
و به پشتوانه دیگران یا به دلیل مؤقعیتشان جرأت اظهار نظر دارند.

شیخ بهایی


.......

اصلا یه حسی داره

به خداراس نمی گم

ثواب

.یه صلوات بفرست برای حضرت محمد"ص"

 
             اگه این پیامو توپستت نذاری تاآخر عمر مدیونی ...
    !!   خودمم کپیش کردم   !!

وقتی یک جوان توبه میکند 
از مشرق تا مغرب قبرستان برای چهل روز از عذاب قبر نجات داده
می شوند .
  حضرت مجمد(ص)میفرماید: نورانی شود چهره ی کسی
 که این حدیث را به دیگران میرساند

تسلیت


شهادت ششمین امام شیعیان امام جعفرصادق برهمه شما مسلمانان تسلیت عرض می کنم


ایامیدانید؟؟؟

سلام دوستان براتون چندتا ایامی دانید؟اوردم بخونید

نظزفراموش نشه



آیا میدانید که دارکوب ها قادرند ۲۰ بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند؟



آیا میدانید که پلنگها قادرند تا ارتفاع ۵ متری به بالا بپرند؟



 آیا میدانید ۷۰% فقرای جهان را زنان تشکیل می دهند؟



ایا میدانید نور خورشید ۸٫۵ دقیقه طول می کشد تا به زمین برسد؟



 

ایا میدانید گربه های خانگی ۷۰% وقت خود را در خواب سپری می کنند؟


 


آیا میدانید قدمت خالکوبی به بیش از ۵۰۰۰ سال می رسد؟


 


 آیا میدانید سطح شهر مکزیکوسیتی سالانه ۲۵ سانتی متر نشست می کند؟


 

ایا میدانید در هر ۵ ثانیه یک کامپیوتر در سطح جهان به ویروس آلوده می گردد؟


وایا میدانید که بایدنظربدی بعدبری ؟؟؟؟

دوستان من اومدم با عکس دخترانیمه ای




























نظرفراموش نشه

فواید ایته الکرسی

این هم برای شما




فواید آیت الکرسی:

1.محفوظ ماندن از شر دزدان با خواندن ایه الکرسی
2.درمان چشم درد
3.رفع سر درد
4.ختم ایت الکرسی برای هر حاجتی بخصوص برای ظهور
5.محفوظ شدن از خطرات سفر
6.در امان ماندن از شیطان و مکر او
7.جهت رفع ترس
8.رسیدن به حاجت هنگام خروج از منزل
9.رفع تب
10.محفوظ  داشتن کالا از دزد و غیره 
11.برای درمان زرد اب شکم
12.در امان ماندن از جانوران گزنده
13.خواندن پیش از خواب
14.اثر ایت الکرسی در رونق  کسب و کار و غیره
15.تقویت حافظه
16.رسیدن به بهشت
17.اثر شفا بخشی
18.خواندن ایت الکرسی در هنگام وضو گرفتن

نظرفراموش نشه

!!!

مردی به محضر رسول اکرم صلی الله علیه و آله مشرف می گردد
 
و عرض کرد: یا رسول الله به چه کسی نیکی کنم؟
 

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: به مادرت.

دوباره سوال کرد سپس به چه کسی نیکی کنم؟

حضرت فرمود: به مادرت.

بار دیگر سوال کرد سپس به چه کسی نیکی کنم؟

حضرت فرمود: به مادرت.

بار چهارم سوال کرد آنگاه به چه کسی نیکی کنم؟

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: به پدرت