دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم
دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم

تیم کاراسونو

آبشار سرنوشت


دوستان براتون توضیحی درموردابشارسرنوشت اوردم

تیم والیبال مدرسه کاراسونو با تلاش و پشتکار فراوان، برای قهرمانی در لیگ والیبال کشوری رقابت می‌کنند.

چند سال قبل، هیناتا شوشان (شویو) به طور اتفاقی پخشِ یک مسابقۀ والیبال را از تلویزیون می‌بیند. او با دیدن این مسابقه به شدت به بازی والیبال جذب می‌شود. در آن مسابقه بازیکنی با لقب «هیولای کوچک» بود که در نهایت باعث بُرد تیمش شد. هیناتا تصمیم می‌گیرد جای او را بگیرد. سه سال بعد او موفق می‌شود با تیم تازه کار خود که به سختی آنها را به دور هم جمع کرده و تمرین داده است در اولین مسابقات والیبال مدارس شرکت کند. هیناتا و دوستانش ایزومی، کوجی و سایر بچه‌ها هیچ‌کدام مانند دیگر والیبالیست‌ها قد بلندی ندارند؛ اما با این وجود تسلیم نشده و تمامی سعی خود را برای گرفتن پوئن از حریف سرسخت خود می‌کنند. هیناتا با پرش‌های بلند خود بازیکنان قد بلند تیم حریف را غافلگیر می‌کند. آنها در این مسابقه با بازیکنی در تیم مقابل آشنا می‌شوند به نام کاگیاما، که به «سلطان زمین» معروف است. کاگیاما به راستی یک بازیکن حرفه‌ای است و اخلاق حرفه‌ای دارد. جدیت، مسئولیت‌پذیری، کار تیمی و هماهنگی، سعی و تلاش، پشتکار و امید به پیروزی از نشانه‌های یک بازیکن حرفه‌ای است که در او دیده می‌شود. در این میان کاگیاما نیز از هیناتا خوشش می‌آید چون او را بازیکن جسور و پرتلاشی می‌یابد. آن دو به زودی باهم در یک تیم قرار می‌گیرند.

اما آیا اعضای تیم والیبال پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مدرسه کاراسونو بالاخره موفق می‌شوند در مسابقات لیگ والیبال کشوری پیروز شوند و مقامی کسب کنند؟ یا ناامید شده و دیگر تلاشی برای شرکت در رقابت‌های بهاره نمی‌کنند؟ هرچه بازیکنان بیشتر تمرین و تلاش می‌کنند ورزیده‌تر و با تجربه‌تر می‌شوند، اما در همین حین به دلیل اینکه سنشان هم بالاتر می‌رود شانس ورود به مسابقات لیگ مدارس را ممکن است از دست بدهند؛ بخصوص برای بازیکنانی که وارد سال آخر دبیرستان شده‌اند...

سریال «آبشار سرنوشت» با نام اصلی !!Haikyū برای گروه سنی کودک و نوجوان در مجموعِ 60 قسمت تولید شده و آمادۀ پخش است. این سریال در سه فصل ساخته شده که دو فصلِ 25 قسمتی آن طی سال‌های 2014 و 2015 تولید شد و فصل سوم در 10 قسمت با عنوان مسابقات والیبال دبیرستان کاراسونو در مقابل آکادمی شیراتوریزاوا در سال 2016 تولید شده است. فیلمنامۀ این سریال، بر اساس یک کمیک استریپ ژاپنی (مانگا) که در سال 2012 برای اولین بار در یک مجلۀ هفتگی چاپ و منتشر شده بود نوشته شد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد