دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم
دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم

خبرتوپ رواوردم تااخربخونید

بعععععععععله من اومدم باخبرتوپ


خوب خبرتوپ وداغمون  این بود که موضوع وب تغییرکرده 


ازاین به بعددرباره انیمه نبض رویش اپ میکنم


بریم تا انیمه رو معرفی کنیم


  

معرفی 

Barakamon  یک سری مانگا ژاپنی است که توسط Satsuki Yoshino نوشته شده و نشان داده شده است. انیمه نیز در سری Gangan Online Square Enix فوریه 2009 شروع شد. این داستان به دنبال هاندا سیشو، یک خطاط است که به جزایر Gotō از ساحل غربی Kyūshū حرکت می کند، و تعاملات و برخورد های مختلف خود را با مردم این جزیره رقم می زند. که در 6 ژوئیه 2014 پخش شد و به پایان رسید در تاریخ 27 سپتامبر 2014 اعلام شد. Funimation این مجموعه را برای پخش ویدئو و پخش ویدیوی خانگی مجوز می دهد. در ماه فوریه سال 2014، یون پرس اعلام کرد که Barakamon برای انتشار انگلیسی در آمریکای شمالی مجوز دارد.

هاندا-کون (は ん だ く ん) مانگا اسپاین-خاتمه را در شماره 2013 نوامبر مجله Monthly Shonen Gangan Square Enix آغاز کرد. انطباق تلویزیونی انیمیشن در 8 جولای 2016 آغاز شد و در تاریخ 23 سپتامبر 2016 پایان یافت. این سری انیمه نگاهی به زندگی مدرسه ای هاندا است.

Barakamon

هاندا سیشو ، علی رغم سنش، یک استاد خطاطی جوان است. زمانی که مربی سالخوردهی نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی از اثر او خورده میگیرد و میگوید بیش از حد غیر اصلی (“مثل یک کتاب درسی”) خطاطی میکند، سیشو عصبانی شده و او را کتک میزند. به همین دلیل، پدرش او را برای عقب نشینی در جزیره گوتو، در نزدیکی کیوشو می فرستد. در آنجا، او با روستاییان مختلفی ملاقات  و برخورد می کند. با این که او تا بحال شهر را ترک نکرده و دوستلن زیادی هم نداشته در این جا او مجبورست برای برطرف کردن نیاز های روزمره مانند غذا و غیر به همسایگان و مردم وابسطه باشد ولی بدتر از همه خانه او تبدیل به زمین بازی بچه ها شده و او مجبور است باخواسته های ان ها کنار بیایید و این خود باعث اتفاقات بسیار جالب است.

برسی شخصیت های  Barakamon

سیشو هاندا (半 田 清 舟Handa Seishū)

خطاط  برجسته 23 ساله که زندگی خود را به هنر اختصاص داده. نام واقعی او سِی است. پس از مشت زدن زدن به مدیر گالری برای نظر دادن درمورد خوشنویسی او که “غیر اصلی” است، او توسط پدرش به روستایی در جزایر گوتو فرستاده می شود تا ارام شود. او وجود این که یک فرد بالغ است رفتار او بچگانه و خودخواهانه است. بسیار ترسو است و به رتهتی می ترسد. او با مهربانی از سوی مردم روستا “سنسی” (先生) نامیده می شود.

نارو کوتویشی  (琴石 なる Kotoishi Naru)

بچه فضول دهکده، یک دختر  7 ساله (6 ساله در ابتدا)  پرانرژی ، کنجکاو و شیطون، او سیشو را دوست دارد و هر روز بای دیدنشو بازی کردن به خانه اس می رود. او  دانش آموز سال اول  مدرسه ابتدایی است. والدین او هرگز دیده نمی شوند.

میوا یامامورا (山村 美和 Yamamura Miwa)

یه دختر 14 ساله و دانش اموز مدرسه متوسطه با کمی شخصیت پسرانه که با تاموکو و نارو دوست است. نارو چیزهای عجیب و غریب زیادی را از او تقلید میکند(عمدتا چیزهایی که معنی انها را نمی داند) ، که سیشو بار ها بخاطرش او را سرزنش میکند. او از کلید خانه سیشو در زمانی که انجا پایگاه بجه ها بوده چند یدکی ساخته است.

 تاماکو آرای  (新井 珠子 Arai Tamako)

یه دختر 14 ساله و دانش اموز مدرسه متوسطه. او از دوران کودکی عاشق مانگا بوده و اخیرا با هدف ایجاد یک مانگا به دست خودش از سیشو کمک میگیرد. با وارد شدن سیشو، او با منافع سرکوب شده یوجی خود مبارزه کرده است. او همچنین یکی از کلید های خانه سیشو را دارد.

هیروشی کیدو (木戸 浩志 Kido Hiroshi)

پسر کدخدای روستا. او یک دانش آموز دبیرستانی است که از همه چیز مانند ظاهر، نمرات، ورزش و فعالیت ها متنفر است. او غذا هایی را که مادرش می پزد را به خانه هاندا می برد  و گاهی اوقات برای او آشپز می کند. عاشق ماهیگیری است، اهداف خود را دنبال کند. او همچنین یکی از کلیدهای خانه سیشو را دارد.

هینا کوباتا (久保 田 陽 菜 Kubota Hina)

یه دختر بچه از روستا و بهترین دوست نارو که  بسیار خجالتی و ترسو است، مخصوصا هنگام برخورد با غریبه ها.

منبع:http://fascarce.ir/barakamon/

خوب اینم ازاین 

راستی یه چیزی  می خوام لینک تکونی کنم هرکسی که وب شو حذف کرده وکسایی که سرنمی زنن رو

ازلینک دوستان حذف می کنم

نظریادتون نره

نظرات 2 + ارسال نظر
の¤ⓚみイムЯ ..ƒ£ℓƒ£ℓɨ جمعه 3 فروردین 1397 ساعت 12:03 http://zazy.blogfa.com

خوشحالم که ساعت ها را جلو کشیده اند
حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستى...

خخخخخخخخخ
مرسی
البته این روزاهستم

Narges جمعه 3 فروردین 1397 ساعت 10:49 http://lovekore.blogfa.com

سلام.
میشه بگی ساعت چند و از چه شبکه ای پخش میشه؟
راستی من وب ابی تر از دریا رو تعطیل کردم میتونی از توی لینکات پاکش کنی.

سلام عزیزم توپست بعدی نوشتم
باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد