دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم
دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم

گیف

سلام

براتون گیف ازقهرمانان تنیس اوردم

ریما 

ریما روداشته باش

 این گیف توقسمت اول ازفصل دوم هست 

ریما داره پونا میخوره بعد قطار میخوادشروع به حرکت کنه که راکتومیندازه اززیرش میره توقطار

وای من خیلی اینودوست دارم


اینم توقسمت اولشه 

ریماامریکاست که نامه اززاپن براش میاد

میره زاپن بعد مومووایجی مثل همیشه میپرن توبغلش


من فقطدوقسمت ازفصل دومش دیدم میخوام همشوببینم

خوب اینم ازاین

 

نظرا پست ثابت

قرآن: اگه اولشو نمیخونی سعی کن خط آخرشو بخونی: . . . . . . .

*•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•*

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ۩۞ اللَّهُ الصَّمَدُ ۞لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ۞وَ لَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ ۞

۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞

*•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•* ۞

قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ ۞ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ ۞وَ مِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ ۞وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ ۞ وَ مِنْ شَرِّحَاسِدٍ إِذَا حَسَد

۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞

*•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•*

قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاس مَلِکِ النَّاس إِلَهِ النَّاس مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاس الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاس

۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞

بعضیا حاضرن هر چرتى رو بزارن تو پستاشو اما از نشر قرآن خجالت میکشن خدایا هرکى کپى کرد رو عاقبت به خیر کن! 

قبلا اینووتووبم گذاشته بودم داشتم وب کردی میکردم دیدمش دلم نیومد که نزارمش

نخونی ضررکردی


سلام

وای بچه ها مزده گونی بدین یه خبرداغ داغ براتون دارم گفتم شبکه نهال ترکوندهااااا بیا

یعنی درست زده توهدف

نبض رویش میخوادبز اره

باورنکردنیه 

من دارم ازخوش حالی میترکم

سه تاانیمه ای که من عاشقشونم میزاره

وای من دارم غش میکنم یکی منوبگیره

ازخوش حالی دلم میخوادگریه کنم


 کسایی که این انیمه دوست داشتنی روازاول ندیدن 

ازپنجشنبه همین هفته شروع میشه

فقط پنچ شنبه وجمعه میزاره ساعت 7:30

میخواستم تیزرشوبراتون بزارم متاسفانه نشد

حالا اگه تونستم میزارم

اینم عکسش


واینم همینجوری

این پست میخواستم دیشب بزارم اما نشد ببخشیددیگه

اینم عکسی که توشبکه نهاله


نظراپست ثابت

دخی انیمه ای

سلام

چندتاعکس دخی انیمه ای براتون اوردم 

نگاه کنین کیفشوببرین

اگه زحمتی نیست نظرم بدین


بپرادامه مطلب 

 

ادامه مطلب ...

اواجونم

اواجونم من تووبت زیاد نظردادم  چیزایی که گفتی هم برات فرستادم 


انگارنیومده برات هااااااا؟؟؟؟

لطفاجواب بده

سلام

دوستان  گرامیــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام

خوفین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخ من چقدرباادبم احوال پرسی منوببین

خویه خبردیگه

طرفدارای ابشارسرنوشت

بدویین بیاین که شبکه نهال وافعاترکوندهاااااااااااااااااااااااااااا

چیزی نمی گم 

اینم عکسش فقط ببخشیدبخاطرقالب وب عکس اینجوری میشه

سرفرصت قالبوعوضش میکنم

راستی چرااینجاکسی نیست که نظربده

اینم عکس



من اومدم بایه خبرتوپه توپ

سلام 

دلم براتون تنگ شده بود

خوبین ؟؟؟؟؟؟؟؟

خوشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه خبرباامتحانای دوست داشتنی نوبت دوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امتحان ها تموم شده؟؟؟؟؟؟؟؟

ماکه یک امتحان دیگه مونده

بگذریم

من اومدم بایه خبرتوپه توپ

بچه هاشماهم نگاه قهرمانان تنیس میکنین من که یکی ازطرفدارای پرپاقرصشم 

خوب خبرخوب اینکه شبکه نهال دست به کارشده وازسه شنبه همین هفته قرار قهرمانان تنیس پخش کنه 

من که خیلی خوش حالم

اینم عکسش 

دارادارادان

بفرمایید


  • فقط ببخشیدعکس خیلی بزرگ اگه میخواید نگاش کنیددانش کنیم
  • اماکپی ممنوع