دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم
دخترانه

دخترانه

سلام به وب من خوش اومدیم

محرم

سلام دوستان 

خوب دلم نیومد پست ندارم

محرم روتسلیت عرض میکنم


یاامام حسین(ع)


شب‌های  زیباایست بااین که غم است اماانگارگنجیست دریک ماه وبعدازان ماه صفراست


حتما بخونین

سلام همگی

توی اون پست قبلی نوشتم که شاید پست اخر باشه چون شاید من هم مثل

خیلی‌ها تومدرسه نتونم به وبم سر بزنم

بگم که کسایی که منو لینک کردن اگه توی مدرسه سرنزدم میخوان  لینکموحذف کنین 

بگیدتامنم وقتی اومدم شماروبحذفم

ایام محرم رو هم همینجا  بهتون تسلیت میگم ض


خوب  فقط امروز و فردا وقت استراحت دارین بعدش مدرسس

برید خودتونواماده کنین که شروع شد

اگه سربزنید نظر بدید خوبه

بعدکه اومدم جبران میکنم 

واینجا می‌خوام از چند نفرتشکرکنم

از زهرا جون نرگس جون ساراجون واجی دریاجون

ممنونم برا اینکه بیشتر نظراتی وبواونا دادن 

مرسی که سرمیزنیم ونظر می‌دادین

 اگه کسی جااوفتادببخشه

ازبقیه هم ممنون 

تاتابستون دیگه که شاید بیام خداحافظ

براتون ارزوی موفقیت دارم

در پناه حق

شاید پست اخر

سلاااااااااااااااااااام 

سلاااااااااااااااااااام

همه خوبید

خوب یه باردیگه مثل همیشه عکس اوردم

عکسای خوشگلعکسا قشنگ 

نظریادتون نره

اول از همه کاگیاما  عشقم باهیناتا

بعدشم اووویکاوا جوووووووووووووووووووووووونممممممممم

اوووو اینارو خیلی باحالنن 

تاناکاروداشته باشی

عجیبه هیناتا داره کتاب میخونه


نیشینویا قشنگ اینجا

عینکیارو

سال اولیای چه کارایی هم میکننا

بازم اوویکابا

من عاشق این عکسم

یه دست جمعی



نگاه کن

سلام خوبین ؟؟

خوشین

سلامتین؟؟؟؟؟

یعنی خداییش کی مثل من اینقدر لطف می‌کنه براتون عکس میزاره

نظربدین خو

بگذریم عکساروببینیدکیف کنین

اول عکس از کوچیک شدنشون


حالا بقیه

اساهی چقدنازه

اوویکاواروبقیه

حالا کورولیووکنمو اسم اون دوتاروبلد نیسم

وای چقدر نازن


اوووواین سه تار و باحالن


نیشی رو

اینارو غذاشون بزرگ تر از خودشو نه

خخخخ

خوب دیگه کافیه نظربدین

دوباره عکس بیارم

نظر فراموش نشه


سلام

سلام

همگی خوبید

خوب دیگه مدرسه ها چندروز دیگه باز میشه 

به اونایی که خوششون میاد تبریک اونایی هم که نمیادتسلیت

خوب چندتا عکس گفتم براتون بذارم  به شرط نظر

اینم عکسا

ازواقعی و انیمه  هردواوردم

هیتوکاجون


کورورونگاه خوشگله

سال اولیای کاروسونو

سال دومیا

وسال سومیای کاروسونو


اینم اومیکاوا وبقیه


وهیناتا وکاگیاما جوووووووووووووووووووووووون


خوب اینم ازاین نظریادتون نره

فعلا

برای سارا

ساراجون هرکاری میکنم 


نمیتونم نظربدم


برات نمیاد

چندبار دادم اما برا نیومده

نمی‌دونم چیکارکنم 

چی بگم

سلام اومدم یه چیزی بگم برم

اول اینکه قالب وبم قشنگ البته شاید تغییرش دادم

حالا بگذریم  

چرانظر نمیدین البته بعضی از دوستان همیشه نظرمیدن فقط بعضی افراد هستند که نظرنمیدن

من ازاین تعجب کردم  که امار پست قبلی۱۳۵نفربوده بعدفقط۷تانظرداشته من باورم نمیشه

خوب دیگه همه نظربدین  یادتون نره

عکس اوردم یه عالمه

سلام به همگی

همه خوبید خوب 


گفته بودم ازواقعی هم میارم اوردم

نگاه کنید نظریادتون نره

بعدی


نیشی جون




هیناتاجون


امروز خیلی عکس اوردم  برید ادامه

 

ادامه مطلب ...

بخون

قـــــــــــــآیقی خوآهم ســـــــــــــــآخت...
خواهم انداخت به آب...
سوراخش خواهم کرد...!
غرق خواهد شد...!
من خفه میشم...!
شما هم هرهر بخندید...!
راحت میشم از دستتون با این نظر دادنتون
والا دق کردم:|

خو  نظر بدید دیگه :|

اه :|

چندتا عکس اوردم

سلام

سلام

سلام

خوب جواب بدین دیگه

افرین  حالاشدجواب سلام بده  همیشه سلامتی برات میاره

خوب حالا بگذریم

عکس اوردم عکسای خوشگل براتون اوردم 

خوب نگاه کنید نظر بدید خداییش اگه نمی‌خوای نظربدی نگاه نکن  

خوب اینم ازعکسامون

ساگاوراودایچی جوووووووووووووووووووووووون


ووووووووووووووووو


پاسرامونونگاه

کوروروداشته باشید


وحالاکنمووهیناتا دخترشدن چه باحالا





چه نازن


ودراخریه دسته جمعی

خوب اینم از امروز

یادتون نره که نگاه کردین حتمانظربدید

خوب فصل سومش شروع شده خیلی باحال یادتون نره نگاه کنین

بگذریم 

توجه

قبلاً هم گفتم حالا هم میگم عکس ازافرادواقیشونو بیارم یانه 

چه بله چه نه جوابتون باشه لطفاً بگید

خوب دیگه هیچی نظریادتون نره